Inwestycja
polegająca na skomunikowaniu Mostu Solidarności z istniejącymi drogami
krajowymi prowadzona była etapami: w pierwszej kolejności powstały
dojazdy do przeprawy (odc. I i II) wraz z poszerzeniem fragmentu
ul. Wyszogrodzkiej i budową ronda (odc. V). Następnie zostało wykonane
przedłużenie drogi mostowej do południowych granic miasta (odc.
IV).
A-B (odc. IV) - Początek drogi mostowej
na skrzyżowaniu ul. Kutnowskiej i Łąckiej na południowej granicy
administracyjnej. Modernizacja obejmuje przebudowę skrzyżowania
w formie średniej wielkości ronda. W kierunku ul. Dobrzykowskiej
biegnie droga z poboczem, ze skrzyżowaniem w ciągu ul. Browarnej
i wiaduktem w ciągu ul. Ciechomickiej.
B-C (odc. I i II) - Skrzyżowanie ul.
Dobrzykowskiej z drogą mostową w formie ronda średniej wielkości.
Dalej droga ma formę dwóch dwupasmowych jezdni o szerokości 7 m
każda, zaopatrzonych w chodniki, ścieżki rowerowe i oświetlenie
uliczne, rozdzielonych pasem zieleni o szerokości 4 m. Za mostem
droga przebiega estakadą nad ulicą Grabówka.
C (odc. V) - Skrzyżowanie z ul. Wyszogrodzką
w formie dużego ronda z sygnalizacją świetlną. Równocześnie z budową
ronda nastąpiła zmiana organizacji ruchu na ul. Wyszogrodzkiej -
została dobudowana druga nitka po stronie północnej od ul. Zbożowej
do skrzyżowania al. Piłsudskiego z ul. Wyszogrodzką (gdzie powstało
drugie rondo w kształcie cygara).
W przyszłości przewidziane jest połączenie
drogi mostowej z obwodnicą
północno-zachodnią łącznikiem pomiędzy Międzytorzem i Podolszycami
do ronda Boryszewo. W niezbędnych miejscach zainstalowane zostaną
ekrany dźwiękochłonne.
Pobierz
rozszerzenie do Google Earth dodające obwodnice Płocka
|